درپوش سیلیکونی قابلمه

حتما برای شما هم پیش آمده که زمان آشپزی ، برنج یا خورشتی را روی گاز گذاشته اید و بعد مشغول کاری شدید و با صدای ریختن مایعات روی گاز ناگهان به خود آمده اید ولی دیگر کار از کار گذشته است. حال شما ماندید و یک اجاق گاز کثیف که باید به تمیز کردن آن بپردازید و اینگونه کار جدیدی به کارهای روزمره خود افزوده اید.

اما بهتر است بیشتر از این نگران این مسئله نباشید زیرا که مدتی است که محصولاتی به بازار آمده اند که در این راه شما را یاری خواهند کرد. ممکن است خودتان پیش از این با کج کردن درب قابلمه یا کم کردن شعله که موجب افزایش زمان و کاهش کیفیت آشپزی میشود سعی میکردید از این مشکل عبور کنید ولی باید بگویم که با این محصول دیگر نیازی به این کار ندارید.

این درپوش سیلیکونی با توجه به جنسی که از آن ساخته شده کاملا انعطاف پذیر میباشد و به راحتی بر روی هر قابلمه ای که بخواهید قرار میگیرد. با این کالا نه تنها از سرریز شدن آب برنج و یا خورشت ها و سوپ های مختلف جلوگیری میکنید ، بلکه میتوانید از بخار غذای خود برای بخارپز کردن سبزیجات مختلف هم استفاده کنید.

قطر این محصول 30 سانتیمتر میباشد که همین مسئله موجب میشود برای قابلمه هایی با قطر دهانه 15 تا 30 سانتیمتر کاملا مناسب باشد و به راحتی نصب شود. این درپوش که از جنس سیلیکون درجه یک است در رنگ های سبز و قرمز قابل تهیه میباشد. این کالا وزنی برابر با 200 گرم دارد و علاوه بر جلوگیری از سرریز غذا ، کف حاصله از پختن را از غذا جدا میکند و به عنوان بخارپز هم استفاده میشود.

قیمت این محصول 110000 تومان میباشد